Wyposażenie sklepów, które zwiększa sprzedaż. Czy to możliwe?

Wyposażenie sklepów, które zwiększa sprzedaż. Czy to możliwe?

Rozpędzona inflacja, coraz większe wymogi klientów i duża konkurencyjność to powody, dla których właściciele lokali usługowych muszą szukać coraz to nowych rozwiązań na zwiększenie atrakcyjności sklepu. Jednym z takich sposobów jest merchandising, czyli odpowiednia ekspozycja towaru. Można ją uzyskać między innymi dzięki solidnym i atrakcyjnym ladom sklepowym i innym elementom wyposażenia.

Wyposażenie sklepów – wpływ na sprzedaż

Wygląd sklepu to Twoja wizytówka, klient po przekroczeniu progu szuka interesujących go produktów lub rozgląda się po całym lokalu w celu zapoznania się z ofertą. Warto wiedzieć, że towary, na których ekspozycji najbardziej nam zależy, powinny znajdować się w zasięgu wzroku osoby o przeciętnej posturze.

Jakie rzeczy należy wyróżnić? Produkty codziennego użytku, oferty sezonowe lub towary marek premium, które przynoszą największy zysk.

Dobrym pomysłem jest również kategoryzowanie grup towarów i ustawianie ich obok siebie, na przykład pieczywo może znajdować się w pobliżu smarowideł do chleba, a środki czystości tuż obok domowych tekstyliów. Klienci bowiem chętniej wrócą do sklepu, który ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych i przyspiesza cały proces.

Meble i lady sklepowe – na co zwrócić uwagę?

Przy wyborze wyposażenia sklepów warto kierować się przede wszystkim ich funkcjonalnością, Meble powinny w niezmienionym stanie przetrwać przez wiele lat użytkowania. Warto zatem sprawdzić udźwig wybranych modułów, a także zadbać o miejsce do przechowywania nadmiaru towarów.

Dobrze jest również stawiać na uniwersalny, minimalistyczny design, który oprze się przemijającym modom, a w dodatku nie przytłoczy swoją stylistyką sprzedawanych towarów.

Kolejnym ważnym krokiem jest dopasowanie regałów i lad sklepowych do możliwości lokalu. Dlatego wcześniej warto wybrać plan sklepu i dostosować do niego projekt – najpopularniejsze możliwości to:

  • układ rzędowy,
  • układ pętlowy,
  • układ o nieograniczonym przepływie ruchu.

Lady sklepowe od Vonart – jakość, na którą zasługujesz

Jeśli zależy Ci jednocześnie na profesjonalnym i stylowym wyglądzie lokalu oraz solidnym wyposażeniu sklepów, które przetrwają intensywne użytkowanie przez wiele lat – sięgnij po ofertę firmy Vonart. Lady i inne meble oraz akcesoria proponowane przez Vonart są wykonane z najwyższej jakości, naturalnych surowców, takich jak:

  • bezpieczne szkło hartowane,
  • metal wycinany laserowo,
  • naturalne, ekologiczne drewno i płyty meblowe.

Marka działa nieprzerwanie od 1990 roku, wyposażając sklepy wielorakich branży w półki, regały i moduły do przechowywania oraz prezentowania towarów. Warto podkreślić, że klienci otrzymają nie tylko wyposażenie sklepów robione na indywidualne zamówienie, ale mogą również liczyć na profesjonalny projekt uwzględniający możliwości lokalowe, a także sprawny i precyzyjny montaż mebli w miejscu docelowym.

Już dziś sprawdź dotychczasowe realizacje na vonart.com.pl i wybierz lady sklepowe i inne akcesoria do Twojej przestrzeni komercyjnej – dokładnie takie, jakich potrzebujesz.

producent stojaków reklamowych

Jak wybrać najlepszego producenta stojaków reklamowych dla swojej firmy?

Wybór odpowiedniego producenta stojaków reklamowych może przesądzić o skuteczności Twoich działań promocyjnych. Niezawodność, jakość wykonania i dopasowanie do potrzeb marki…

Pomysły na biznes – otwórz własną przedsiębiorczość w garażu

Garaż to miejsce, które kojarzy się głównie z samochodami, ale czy wiesz, że może stać się początkiem czegoś wielkiego? Wielu…

Jak napisać skuteczny biznesplan?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jakie elementy powinien zawierać dobry biznesplan? Być może właśnie stoisz na progu stworzenia własnej firmy lub…

Dodaj komentarz