Czy reklamę można nazwać sztuką? Oczywiście, że reklamę można nazwać sztuką. Aby stworzyć jakąś reklamę często robi się jakiegoś rodzaju przedstawienie, tworzy się ją jak bardzo krótki film, tak jak w filmie występują aktorzy, a przecież film jest sztuką. Reklama może być sztuką, bo przedstawia dane czasy, to co dzieje się w danych czasach. To samo jest z reklamą w postaci zdjęcia, reklamą malowaną.
Mimo tego, że reklama jest przekazem, opisem produktu, kryje się w tym cząstka jakiejś sztuki. Jest też tak, że nie każda reklama jest po prostu przedstawieniem produktu, niektóre reklamy mają jakiś ukryty sens, są stworzone zupełnie inaczej, w jakiś inny nietypowy sposób i właśnie to sprawia, że reklama może być nazwana sztuką. Współczesna sztuka różni się od np. starożytnej, gdzie nie było reklam, teraz są, więc można je nazwać mianem współczesnej kultury. Reklama przeplata się ze sztuką, niektóre reklamy nawet wymagają zaczerpnięcia czegoś ze sztuki, aby mogły stworzyć piękną i funkcjonalną całość.