Torby konferencyjne – nieocenione podczas targów i nie tylko

Torby konferencyjne – nieocenione podczas targów i nie tylko

Gadżety reklamowe to nie tylko długopisy, smycze czy koszulki. Jednym z ciekawszych przykładów bardziej “zaawansowanych” gadżetów są tak zwane torby konferencyjne. Jak łatwo się domyślić, wykorzystuje się je przede wszystkim podczas wszelkiego rodzaju wydarzeń, na których spotykają się różne firmy, ale nie tylko.

Zdecydowanie warto bliżej się nimi zainteresować. Tego typu torby występują też w wariantach niereklamowych, natomiast wybierając takie właśnie rozwiązanie, niepotrzebnie rezygnujemy z dodatkowej przestrzeni reklamowej, na której można umieścić np. swoje logo.

Do czego przydadzą się torby konferencyjne podczas targów?

W trakcie targów, konferencji i spotkań często uczestnikom trzeba przekazać dużą ilość różnych materiałów. Przede wszystkim chodzi tutaj o artykuły piśmiennicze (długopisy, notatniki i nie tylko), a także programy konferencji, ulotki, instrukcje czy katalogi. Dodatkowo, korzystając z okazji firmy często poza elementami niezbędnymi dodają jakieś gadżety reklamowe, na przykład smycze czy drobne gadżety elektroniczne (pendrive’y, powerbanki).

Wszystko to trzeba gdzieś pomieścić i sprawnie przekazać odwiedzającym wydarzenie. Wysokiej jakości torba konferencyjna będzie elegancką alternatywą dla zwykłych papierowych torebek czy innych tego typu rozwiązań. Może to być prosta torba materiałowa, ale także większa, bardziej rozbudowana torba na zamek, z różnymi kieszeniami. Torby tego typu często posiadają uchwyty na górze (podobnie, jak chociażby aktówki), a niekiedy także paski, za pomocą których można przewiesić je przez ramię.

Targi to nie jedyne zastosowania toreb konferencyjnych

Torby konferencyjne, jak sama ich nazwa wskazuje, tworzone są z myślą właśnie o konferencjach i targach branżowych, ale trzeba podkreślić, że to nie jest ich jedyne zastosowanie. Mogą być wykorzystywane także chociażby w ramach podróży służbowych czy spotkań z klientami, a także przekazywane pracownikom i klientom w ramach prezentów okolicznościowych (np. z uwagi na zbliżające się święta czy rocznicę zatrudnienia/współpracy).

Zamawiający mogą wybierać między torbami mniejszymi, większymi, o różnych barwach, odmiennej ilości kieszeni i nie tylko. Trzeba też zaznaczyć, że nie są to zwykłe torby, takie, jakie można byłoby kupić w dowolnym sklepie, ale torby z nadrukiem wybranym przez firmę. Może on zawierać logo przedsiębiorstwa, jego motto, adres strony internetowej czy dowolne inne informacje. Torby konferencyjne w związku z tym nie tylko wzmagają sympatię danej osoby do firmy, ale też stanowią jej bezpośrednią reklamę.